מתנות סוף שנה לגן – המדריך המלא

מתנות סוף שנה לגן – איך בוחרים?

גננת יקרה, סוף השנה הולך ומתקרב, ואת החלטת שהשנה את רוצה להעניק לגוזלים שלך מתנה מיוחדת. משהו שהם יזכרו לתמיד, מזכרת שייקחו איתם וישמרו לתמיד. אבל איך בוחרים מתנות סוף שנה לגן? כמו תמיד, התייעצת עם חברותייך הגננות. זאת קונה תיקים, וההיא קונה ספרים, אבל את.. את רוצה הפעם להפתיע גם את הילדים וגם את ההורים. להביא מתנה כזו שבאמת כולם יתפעלו ויבינו את כמה את אוהבת ומעריכה את הקטנטנים שלך. אז הבנת שמחברותייך הגננות לא תגיע הישועה, והחלטת להיכנס לאינטרנט ולחפש ברשת, שם בטוח כבר תקבלי החלטה. וברשת כמו בג’ונגל, ים של מידע צף ועולה, עשרות אתרים, מאות הצעות, אבל את… כבר הלכת לאיבוד.. מדפדפת וגולשת, אך מרגישה שלפעמים מרוב היצע הבחירה רק הולכת ומתרחקת. ואיך תדעי מה המחיר לכמות היחידות שאת רוצה, והאם אפשר להוסיף גם הקדשה? מותשת את מכבה את המחשב ודוחה שוב את ההחלטה… מי ידע שיהיה כל כך קשה לבחור מתנות סוף שנה??

 

מתנות סוף שנה לגני ילדים – איפה מחפשים?

אז אחרי שהלכת לישון וקמת שוב רעננה, קיבלת החלטה: את המתנה תזמיני באתר ההוא, ואחרי שהיא תגיע בדואר תקפצי לחנות במרכז המסחרי כדי לחרוט את ההקדשה, ומשם תמשיכי לחנות הציוד המשרדי כדי לקנות נייר צלופן לעטוף את כל המתנות לילדים, שזה גם ייראה מושקע.. ו.. רגע, עיצרי. למה להתרוצץ כל כך הרבה שיש לך את כל השירותים תחת קורת גג אחת? נעים מאוד, אני סיון שמעיהו, בעלת סטודיו sivan 4u,  ויש לי את הפתרון המושלם בשבילך. אצלנו בסטודיו את לא צריכה לא לרוץ ולא להתאמץ, כי כל מה שאת צריכה נמצא במקום אחד. בסטודיו שלנו מגוון רעיונות מיוחדים, מקוריים ומגוונים למתנות לגני ילדים. מתנות סוף שנה לגן בעיצוב אישי שיכול להיות ייחודי רק לך ולילדייך. בהתאם לתקציב שלך נרכיב לך יחד את החבילה המושלמת וכל שייוותר לך לעשות זה רק לקבל את המתנות מוכנות וארוזות עד הבית עם שליח, ובמסיבת סוף השנה לקבל את כל התודות והמחמאות המגיעות לך, ורק לך.

 

מתנות לגני ילדים – אז מה קונים?

בסטודיו סיון שמעיהו מגוון גדול מאוד של עיצובים אישיים שלא תראי בשום גן אחר. בשנות ניסיוני הרבות בתחום של מתנות סוף שנה לגני ילדים, למדתי שלכל גננת הסגנון והדרך הייחודית רק לה. לכן אני פתוחה ומקשיבה לכל בקשה. אפשר לשלב את שם הילד, תמונה או הקדשה, וכל רעיון או בקשה מיוחדת אחרת יתקבלו בברכה ואהבה. את תספרי לנו מה החלום שלך ואנחנו נגשים לך אותו. כי אצלנו בסטודיו מאמינים ש”לפעמים חלומות מתגשמים”… אז מה החלום שלך גננת יקרה?